forked from verdnatura/hedera-web
104 lines
5.5 KiB
YAML
104 lines
5.5 KiB
YAML
QualityAndVariety: 'Qualitat, varietat i servei'
|
|
MaximumFreshness: >-
|
|
Verdnatura t'ofereix un producte amb la màxima frescor garantida, gràcies als
|
|
seus recepcions diàries de flor i planta procedents d'Holanda, Sud-amèrica, o
|
|
des del mateix productor.
|
|
SquareMeters: Més de 13.000m d'instal·lacions
|
|
AboutRealms: 'Amb flor tallada, verds, artificial i complements'
|
|
AboutLocation: >-
|
|
Assentats a València, Madrid, Barcelona, Holanda i França, oferim venda
|
|
directa a les nostres instal·lacions i repartiment a tot Espanya mitjançant
|
|
servei propi o agència.
|
|
PurchaseThroughWeb: >-
|
|
Compra a través de la nostra web i rep la teva comanda còmodament a la teua
|
|
floristeria. ¡En menys de 24 hores!
|
|
WhatMakeUsDifferent: Que ens fa diferents?
|
|
DesignVariety: >-
|
|
La varietat en el disseny, la qualitat dels materials utilitzats i el nostre
|
|
servei de repartiment, et garanteixen un mostrari de gènere dinàmic, sempre
|
|
fresc i atractiu.
|
|
AdaptToYourNeeds: >-
|
|
Verdnatura s'adapta a les necessitats de cada client oferint un ampli ventall
|
|
de productes, garantit sempre.
|
|
TheBestQuality: La millor qualitat al millor preu. Sense oblidar mai el disseny.
|
|
AtYourService: Estem al teu servei
|
|
BuyersAndTraders: >-
|
|
9 compradors especialitzats i els nostres 20 comercials t'assessoraran en tot
|
|
el que necessitis.
|
|
Verdnatura training: Verdnatura formació
|
|
GoodTraining: >-
|
|
En Verdnatura sabem que una bona formació és imprescindible per al
|
|
desenvolupament òptim de qualsevol activitat, i com no, també la de florista.
|
|
SpecialTrainingPrices: >-
|
|
Perquè el pressupost d'una escola no repercuteixi en la qualitat de la teva
|
|
formació, col·laborem amb una política de preus especials per a totes aquelles
|
|
escoles que ho sol·licitin realitzar cursos a les nostres instal·lacions de
|
|
Verdnatura Silla.
|
|
YoutubeChannel: >-
|
|
I no et perdis els vídeos de Canal Verdnatura a Youtube. On trobaràs un munt
|
|
de consells molt interessants sobre el maneig de la flor.
|
|
HowWeWork: Com treballem?
|
|
FirstQualityControl: 1º control de qualitat
|
|
SecondQualityControl: 2º control de qualitat
|
|
ThirdQualityControl: 3º control de qualitat
|
|
FourthQualityControl: 4º control de qualitat
|
|
AalsmeerAuction: >-
|
|
A les 5: 00h, els nostres responsables de compres adquireixen, en la subhasta
|
|
d'Aalsmeer i Noaldwijk, el gènere que el productor ha collit el dia anterior.
|
|
BeforeAuction: >-
|
|
Després de la seva compra, aquest gènere entra ràpidament en Verdnatura
|
|
Holland BV, la nostra empresa de Flora Holland, en Aalsmeer.
|
|
DirectlyFromProviders: >-
|
|
A més de comprar a través de la subhasta Holandesa, també comprem directament
|
|
a productors de Colòmbia, Equador, Tailàndia, Malàisia, Àfrica i Austràlia.
|
|
Aquests productes són supervisats directament pels nostres delegats de compra
|
|
situats a cada zona. Aquesta mercaderia viatjarà a Amsterdam, sotmesa a un
|
|
procés de Vaacum i en menys de dues hores des del seu aterratge, estarà a les
|
|
nostres instal·lacions d'Aalsmeer.
|
|
GoodsDischarge: >-
|
|
A les 7: 00h els nostres companys de Aalsmeer comencen a rebre la mercaderia
|
|
comprada, passant un primer control de qualitat, i donant-la d'alta al nostre
|
|
estoc. Ja està disponible per als nostres clients a la web.
|
|
GoodsTravel: >-
|
|
La mercaderia viatja durant dia i mig a camions amb compartiments estancs a
|
|
temperatures diferents, de manera que no es trenqui la cadena de fred i viatge
|
|
en les millors condicions.
|
|
GoodsReception: >-
|
|
A la recepció de la mercaderia el responsable de la seva compra revisa l'estat
|
|
en què arriba, acceptant-la o rebutjant-la segons el cas, es descarrega en
|
|
fred i ràpidament entra a la nostra càmera.
|
|
CustomerOrders: >-
|
|
Els nostres clients poden fer les seves comandes a través del web, per telèfon
|
|
o venint directament a les nostres instal·lacions. Tenim un equip de
|
|
comercials especialitzats que t'assessorarà en la teva compra i que
|
|
t'informarà de les novetats i articles que puguin ser del teu interès, de
|
|
manera que la teva compra s'ajusti a les teves necessitats i quedis totalment
|
|
satisfet.
|
|
AfterOrder: >-
|
|
Un cop realitzada la comanda, passa al departament de producció. Durant la
|
|
preparació d'aquest es realitza un nou control de qualitat (el tercer) en què
|
|
es rebutjarà la mercaderia deficient.
|
|
BuyerControl: >-
|
|
Quant es finalitza la preparació, es realitza un nou control (el quart) on un
|
|
especialista conta i revisa l'estat dels productes. En cas que aquests no
|
|
compleixin amb els estàndards de qualitat exigits els rebutja i els
|
|
substitueix per els adequats.
|
|
EmbeddedSection: >-
|
|
Seguidament es porta a la secció de encaixat, on la comanda és condicionada
|
|
per la seva correcta entrega. Cada tipus de lliurament requereix un mètode de
|
|
encaixat adequat perquè el gènere viatge protegit i arribi al client en
|
|
perfectes condicions.
|
|
AfterEmbedAgency: >-
|
|
Quant el producte ha estat encaixat s'emmagatzema de nou a la cambra fins a la
|
|
seva sortida per agència o per repartiment propi, rebent el client, en 24h en
|
|
el cas de l'agència o el mateix dia en el cas del repartiment, còmodament al
|
|
seu domicili .
|
|
FreshnessGuaranteed: >-
|
|
Aquesta forma de treball garanteix la major frescor per la rapidesa dels
|
|
processos i pel manteniment de la cadena de fred desde la compra fins a la
|
|
seva recepció pel nostre client.
|
|
AboutSummary: >-
|
|
75 persones repartides per tothom perquè el nostre client tingui el més ampli
|
|
catàleg del sector, la flor més fresca, la planta més innovadora, els
|
|
complements més actuals, i el servei més ràpid possible.
|